„Vrem sa facem un rebranding la magazin si sa atragem branduri de lux, lucru care va duce la o crestere a chiriei magazinului, de 30% in medie, si la o crestere a veniturilor din publicitate”, a declarat pentru Newsin Dan Barbulescu, presedintele Consiliului de Administratie al Cocor SA.
Ecranele care vor inveli magazinul vor prezenta nu numai spoturi publicitare, ci si informatii utilitare, cum ar fi stiri, informatii de interes local, cotatii bursiere.
Viitorul ansamblu de ecrane se doreste cel mai mare din Europa de Est, cu o suprafata de 480 metri patrati. Pe latura nordica a magazinului vor fi doua ecrane, unul de 6,6 metri inaltime si 11,7 metri latime, celalalt de 23,4 metri inaltime si 11,7 metri latime. Pe partea de vest a cladirii vor fi montate cinci ecrane cu inaltimea de 5,0 metri si inaltimea de 3,2 metri. La acestea se va adauga un alt ecran inalt de 3,6 metri si lat de 20,4 metri.
„Investitia face parte dintr-un proiect de 87,74 milioane de lei (circa 27 milioane euro) aprobat de actionari in decembrie 2006 care mai cuprinde constructia unei parcari si modernizarea intregului magazin pana in octombrie 2008”, a mai declarat Dan Barbulescu.
Compania a selectat firma Daktronics Inc din SUA, care, prin filiala sa din Germania, se ocupa de realizarea designului, producerea si instalarea ecranelor pe fatadele sale. Valoarea proiectului este de 3,6 milioane de dolari (2,2 mil. euro). Potrivit lui Barbulescu, investitia va fi amortizata in cinci ani.