Agentiile Re:ply si DC Communication s-au constituit intr-un colectiv redactional care selecteaza subiectele, scrie textele, realizeaza layout-ul, imaginile si tiparul.
Cele doua pagini ale publicatiei nu gazduiesc in prezent reclama, dar „advertising poate sa apara in masura in care exista parteneri cu interese similare – se poate mari fie numarul paginilor, fie frecventa”, au precizat reprezentantii Re:ply.
„Foaia de cartier” va prezenta o harta a evenimentelor din zona Uranus-Rahova, precum si interviuri, articole despre istoria locurilor si argumente pentru vizitarea zonei.
Publicatia apare in 5.000 de exemplare si se distribuie gratuit in zona Uranus-Rahova – la Liberty Center, The Ark, Muzeul National de Arta Contemporana, ICR, Green Hours, Librariile Carturesti – si in alte locatii selectate din centrul capitalei.
De asemenea, publicatia are si o pagina de Facebook, unde unde pot fi citite articolele si unde vizitatorii pot face comentarii, pune intrebari despre evenimentele care au loc in zona sau unde pot posta ei insisi imagini, mai vechi sau mai noi, din Uranus-Rahova.
„Uranus-Rahova este un loc plin de viata, un mix colorat, plin de contraste, cu un potential extraordinar. Intr-un Bucuresti care si-a distrus in mare parte zona istorica, supravietuirea acestui colt de Rahova este un mic miracol. Care exista in tacere, stigmatizat pe nedrept, dar incapsuland mai multa viata adevarata decit multe alte locuri din Bucuresti”, declara Diana Capatina, Creative Director & Managing Partner Re:ply.