„Noua companie se va axa exclusiv pe comunicarea online, urmand sa ofere servicii de monitorizare, campanii pe blog-uri sau alte portaluri, evenimente sau transmisiuni online, conferinte de presa pe Internet si altele”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Aela Cotabita.
„Nu exista in prezent o companie in Romania care sa ofere toate aceste servicii, concuram doar pe anumite segmente cu unele – cum ar fi Blog Agency”, a mai spus Cotabita.
Actionarul principal al Prodigy este Cristian Manafu, cu 60%, urmat de Dorin Boerescu – 30% si de Aela Cotabita, care detine 10%. Pana la finele lui 2009, reprezentantii firmei urmaresc sa isi dubleze echipa la 6 oameni.
In prezent, firma se afla in discutii cu mai multi clienti, in cateva saptamani urmand sa se incheie primele contracte de colaborare, a anuntat Cotabita.
Clientii targetati de Prodigy sunt companiile mari, cu nevoi complexe de comunicare, dar si jucatorii online sau agentiile de PR si advertising, care nu au competente solide in comunicarea pe Internet.
„Interesul pentru social media a crescut din partea tuturor jucatorilor din piata, fie ca vorbim de agentii de publicitate sau PR sau de clienti”, a declarat Cristian Manafu.
„Internetul incepe sa fie folosit de catre multi dintre acestia drept canal de comunicare cu publicurile relevante, insa multe instrumente si tehnologii web 2.0 nu sunt indeajuns intelese pentru a fi folosite eficient. Aici poate interveni Prodigy, oferind pe de o parte sprijin in intelegerea noilor tehnologii si a rolului pe care Internetul il poate avea in campanii, cat si ca furnizor de solutii de comunicare folosind new media”, a adaugat actionarul majoritar al Prodigy.
Resurse suplimentare – Profilul lui Cristian Manafu pe KeyPeople