„Cred ca si Romania va evolua inspre digital, imi doresc foarte tare ca in urmatorii 5 ani sa evoluam mai aproape de pietele dezvoltate, dar inca nu imi este clar ca o sa si reusim. Nu va disparea TV-ul, in mod evident, va ramane foarte puternic pentru cele mai multe categorii de produse si grupuri de consumatori. Vor fi insa categorii in care online-ul va bate TV-ul. Si asta mai repede decat 5 ani”, a afirmat Dumitru pentru Hotnews.ro
In prezent, online-ul se numara printre putinele nise din publicitate pentru care se estimeaza cresteri ale investiilor, ce ar putea ajunge pana la 10%-15% la finalul lui 2010.
In 2009, publicitatea online locala s-a apropiat de 20 milioane euro.
TV-ul atrage, in prezent, aproape 70% din investitiile alocate de companii publicitatii.
Leo Burnett Group, holdingul de comunicare din care face parte si Leo Burnett&Target, numara in prezent trei agentii de digital care vor genera, potrivit oficialilor companiei, circa 15% din profitul grupului pe 2010.
Leo Burnett este unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piata locala, cu venituri de peste 60 milioane euro in 2009, si un profit brut de peste 2,6 milioane euro.
Starcom MediaVest, agentia de media a grupului, Starcom MediaVest, este cel mai mare generator de venituri si profit al grupului, cu afaceri de circa 42 milioane euro anul trecut, si un profit de 1,6 milioane euro.