Manchester United intentioneaza sa implementeze un plan international de marketing pentru a creste operatiunile digitale si baza de date a fanilor, iunformeaza editia electronica a „The Guardian”.
Planul va fi implementat pe o durata de cinci ani, tinta pentru urmatorii trei ani find inregistrarea unui numar de fani online de 50 de milioane.
In prezent, reprezentantii clubului negociaza cu McCann Worldgroup, WPP, Publicis si Omnicom in vederea stabilirii unui parteneriat. Cei de la Manchester United sunt in cautarea unui partener cu acoperire internationala si bine reprezentat in Asia.
„Suntem un club de fotbal devenit brand international, un adevarat fenomen media, dar in prezent nu facem suficient de mult pentru fanii nostri. Baza noastra curenta de fani online este de 4 milioane si vrem sa atingem 50 de milioane in urmatorii trei ani”, a declarat, pentru MediaGuardian.co.uk., Lee Daley, director comercial Manchester United.
Clubul Manchester United apartine miliardarului american Malcolm Glazer, care l-a achizitionat in urma cu doi ani contra sumei de 1,5 miliarde de dolari.