Maxim nu a dezvaluit valoarea tranzactiei, care s-a incheiat in urma cu circa o saptamana.
„Negocierile au inceput in octombrie si s-au finalizat acum o saptamana. Am cumparat toate actiunile agentiei, inclusiv cele ale fondatorilor Casia, Simona Opris si Carmen Vornicelu, care au renuntat la toate atributiile pe care le aveau in agentie”, a declarat Tudor Maxim.
„Exista posibilitatea ca intr-un an si jumatate Marius Ghenea sa se implice din nou in business-ul cedat, insa ca actionar peste toate operatiunile dezvoltate de Elevate”, a precizat general managerul Elevate.
In ceea ce priveste obiectivele Elevate pentru noul business achizitionat, Maxim estimeaza venituri de circa 100.000 euro pana la finalul lui 2010.
Casia Communications este un proiect de business demarat in 2007 ca propunere lansata in cadrul show-ului TV Arena Leilor. Proiectul a fost finantat de Marius Ghenea prin preluarea unui pachet de actiuni alaturi de fondatorii Casia, Simona Opris si Carmen Vornicelu.
„Cred ca aceasta vanzare si integrarea Casia in cadrul Elevate reprezinta o trecere fireasca intr-o noua etapa de dezvoltare a proiectului nostru de business, tinand cont ca Elevate este, in contextul consolidarii recente din Indoor Partnership, unul dintre cei mai puternici jucatori de pe piata de indoor media din Romania”, a declarat Marius Ghenea.
„Pentru noi, preluarea retelei de oglinzi detinuta de Casia face parte din strategia de dezvoltare a afacerii si continua in mod firesc pasii inceputi prin achizitia Chic Media, retea indoor in saloane de coafura, si fondarea Indoor Partnership”, a afirmat si Tudor Maxim, directorul general Elevate.
Casia Communications a implementat in ultimii doi ani un sistem de publicitate indoor bazat pe oglinzi cu iluminare din interior si cu posibilitatea de a afisa mesaje publicitare intr-o ordine si la intervale de timp prestabilite. Oglinzile sunt plasate in baruri si restaurante premium, locatii cu un trafic mediu de 7000 vizitatori pe luna.
Oglinzile din sistemul AddMirror contin cate 6 printuri cu reclame de format A4. Cele 6 reclame se afiseaza succesiv, la intervale de timp stabilite de la un panou de comanda aflat in interiorul display-ului din oglinda. Afisarea reclamelor este posibila datorita unui sistem electronic ce foloseste neoane fluorescente.
Proiectul a avut la baza o investitie initiala de 50.000 euro, la care ulterior s-au adaugat inca 50.000 de euro. Investitia a fost realizata de omul de afaceri Marius Ghenea.
Casia Communications a terminat 2008 cu venituri de 150.000 euro.
Agentia de publicitate indoor Elevate a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri de circa 400.000 euro. In 2010, Elevate a infiintat, impreuna cu Sugar Media, polul de publicitate indoor Indoor Partnership, alaturi de care cumuleaza un business de circa 1,3 milioane euro.
Indoor Partnership functioneaza ca o regie de vanzari, si isi propune sa atraga venituri de circa 750.000 euro in primele 6 luni de activitate si o cota de piata de 42% pana la finalul anului, pe o nisa de indoor evaluata la 5,5 mil. euro in 2008.
Elevate si-a completat portofoliul cu servicii de publicitate in cladiri de birouri, hoteluri, ansambluri rezidentiale, saloane de coafura.