Compania are ca obiect de activitate o forma neconventionala de promovare in mediul outdoor, folosind ca suport modelul de autoturism Acrea Zest, un minicar de 21 CP.
Compania Balcanica de Trenuri Turistice (CBTT) este importatorul oficial al modelui frantuzesc de doua locuri.
Zest Publicis lucreaza in prezent cu doua mini-automobile Acrea, urmand sa achizitionele inca un exemplar pana la sfarsitul acestei luni.
„Am lansat divizia Zest Publicis in aprilie 2008, dupa o investitie de 25.000 de euro, si estimam ca vom termina anul 2008 cu afaceri de circa 50.000 de euro”, a spus Catalin Mihai, directorul de vanzari al Zest Publicis.
„Dorim sa mai investim alti 40.000 de euro, pana la finalul anului, pentru a organiza simultan mai multe campanii la nivel national”, a adaugat Catalin Mihai.
In ceea ce priveste portofoliul de clienti, compania se afla in discutii cu o parte din agentiile de advertising care au apelat la serviciile acesteia, printre care si Next Advertising, Sunshine Medie, sau Draft Romania.
„Speram ca pana la finele lui iunie sa incheiem cel putin trei contracte”, a precizat Mihai.
Zest Publicis este o divizie a societatii CBTT, singurul distribuitor de trenulete turistice rutiere din Romania, si importator exclusiv al modelului Zest Acrea in Romania.