Saatchi & Saatchi face incercari de a pastra contul, prin organizarea de sedinte cu clientii, surse din piata spune ca in cateva zile, agentia McCann va fi desemnata ca succesor este sigura.
Miscarea pune astfel capat lunilor de speculatii, legate de viitorul contului, care a fost preluat in septembrie 2006 de Saatchi & Saatchi, dupa castigarea unui pitch la care au mai participat agentiile McCann, DDB si Publicis.
Pitch-ul din 2006 a constat in crearea unei campanii pentru perioada de Craciun, iar agentiile participante au fost avertizate ca ideea cea mai buna nu va castiga neaparat contul.
Chiar daca McCann a castigat atunci concursul de idei, nu a preluat contul de publicitate, insa din 2006 echipa de management de la McCann a pastrat legaturi stranse cu compania Sony Ericsson.
Dee Dutta, vice-presedintele si directorul de marketing al Sony Ericsson, a declarat ca „Saatchi & Saatchi este si va ramane un partener al Sony Ericsson.”
Sony Ericsson a organizat pitch-ul din 2006, pentru contul global de publicitate, dupa incetarea colaborarii de 5 ani cu agentia Bartle Bogle Hegarty.