Publicis Romania, grupul fondat de Teddy Dumitrescu, ocupa pozitia a treia in clasamentul celor mai mediatizate holdinguri de comunicare , cu 77 de aparitii in mass-media ultimelor sase luni.
[img=974]Top 10 cele mai mediatizate grupuri de comunicare[/img]
The Group, cel mai mai mare grup de comunicare independent din Romania ocupa pozitia a patra in topul notorietatii din presa.
Grupul cu cele mai putine mentionari in ultimele sase luni este Centrade Saatchi&Saatchi, cu doar 4 aparitii.
Topul celor mai mediatizati manageri din industria locala de comunicare este dominat de fondatorul Graffiti BBDO, Cristian Burci, cu 101 aparitii in presa ultimelor sase luni, urmat de Bogdan Enoiu (McCann Erickson) cu 77 aparitii, Stefan Iordache (Leo Burnett) si Radu Florescu (Saatchi&Saatchi), fiecare cu cate cu 53 de mentionari.
[img=975]Top 10 cei mai mediatizati publicitari[/img]
Cel mai putin mediatizat manager din advertisingul local este Adrian Dura, managing directorul Euro RSCG Bucharest, cu doar 3 aparitii.
Domeniile in care au aparut materiale care au mentionat numele lui Cristi Burci, sunt „media”(36 articole), „economie” (31) si „politic” (19), in timp ce numele lui Bogdan Enoiu este mentionat in „sport” (29 articole) si „vedete-monden” (9 articole).
DailyBusiness.ro, in topul celor mai active publicatii pe subiecte de marketing si comunicare
Adplayers a scris cele mai multe articole despre grupurile de comunicare din tara, 73 in ultimele sase luni, urmata de DailyBusiness.ro, cu 63 de articole.
[img=976]Topul celor mai active publicatii[/img]
Tot Adplayers, publicatie nisata pe subiecte de media&advertising, a scris cel mai mult si despre managementul business-urilor de comunicare (28 de articole), urmata de DailyBusiness.ro, cu 27 de articole.
Monitorizarea MediaIQ a fost realizata in perioada 30 aprilie – 02 noiembrie, a inclus 780 de surse media si a insumat exclusiv aparitiile generate de numele grupurilor de comunicare, fara a lua in calcul suma aparitiilor generate de numele tuturor agentiilor membre ale fiecarui grup. Analiza cuprinde variantele online ale celor mai importante cotidiene nationale si locale, bloguri, siteuri generaliste si specializate, dar si variantele online a 16 televiziuni nationale si patru posturi radio.