„Actiunea din spoturi se petrece intr-o cana de cafea Nescafe, in care o lingura uriasa adauga ingredientele. Lingura a fost montata de un excavator care o misca sus-jos si in care au incaput 7 oameni”, a spus Radu Pilat, copywriter McCann Erickson.
Echipa McCann care a lucrat la campanie a fost formata din Alexandru Dumitrescu, associate creative director, Adriana Pascan, group creative director, Radu Pilat, copywriter, Ion Ludosanu, art director, Raluca Iacob, strategic planner, Dana Constantin, group account director, Ana Miculescu, senior account executive, Tiberiu Munteanu, head of A/V Production, si Ilinca Nanoveanu, AV producer.
McCann Erickson are in portofoliu clienti precum Coca-Cola, Nestle, Vodafone, L’Oreal Cadbury Romania (Kandia-Excelent).
Din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania fac parte agentiile McCann Erickson, Universal McCann, McCann PR, MRM Worldwide si Momentum. La nivel international, compania este parte a McCann WorldGroup, cu birouri in 205 orase din 132 de tari.