MEC Romania va dezvolta o strategie
integrata de comunicare digitala menita sa consolideze pozitionarea
brandului ca aliat al consumatorului, cel care ii ofera solutii
palpabile in viata sa cotidiana, din offline.
„Strategia integrata de comunicare
in online concentrata pe performanta, cu KPI bine definiti si
rezultate masurabile au pozitionat diferentiator MEC Romania. Mai
mult, ne-a incantat faptul ca propunerea de digital a agentiei s-a
bazat pe increderea ca acest mediu de comunicare, folosit intr-o
maniera creativa, este cea mai buna solutie de a implica activ
consumatorul”, a declarat Bogdana Baltasiu, business development
director, CuponReducere.ro.
“Suntem
bucurosi sa avem un client focusat pe mediul digital in portofoliu.
Succesul este expresia muncii intregii echipe de performance care a
elaborat o propunere out of the box focusata pe indeplinirea
obiectivelor de business ale clientului. Suntem increzatori ca vom
implementa campanii diferentiatoare”, a spus Razvan David, head of
interaction MEC Romania.
CuponReducere.ro este un brand care
leaga mediul online de offline si consumatorul de brand. Practic,
platforma functioneaza ca un agregator de oferte pentru producatori
si retaileri, carora CuponReducere.ro le ofera brand awareness si le
faciliteaza interactiunea directa cu audienta tinta.
Fiind o solutie de economisire pentru
cosul de cumparaturi al unui user, CuponReducere.ro prezinta reduceri
personalizate din diverse categorii de produse comercializate in
supermarketuri, hipermarketuri si farmacii.
MEC Romania este una dintre cele mai
mari agentii de media integrate din Romania. Printre clientii
agentiei se numara: BCR, Beiersdorf, Baneasa Shopping City, Colgate –
Palmolive, Danone, Euromaster, Michelin, Strauss, Transilvania Film,
Visa.
CuponReducere.ro este serviciul lansat
de Smart Coupon in parteneriat cu Coupons.com.
Smart Coupon face parte din grupul de
firme Wave Division, cu o activitate de peste 13 ani si o retea
dezvoltata in 72 de orase. Wave Division ofera servicii integrate de
in-store marketing, events management, shopper marketing, digital
couponing, retail merchandising si youth marketing. Printre clienti
se numara: Coca-Cola, Danone, Heineken, Hochland, Interstar,
Intersnack, L’Oreal, Macromex, McDonald’s, Mega Image,
Procter&Gamble, Real, Reckitt Benckiser, Royal Canin, Samsung,
Strauss, Tetrapak, Covalact, Indesit.
Coupons.com Limited (Coupons.com) are
sediul la Londra si opereaza in prezent in 15 tari europene, inclusiv
Romania.
Citeste si: Wave Division si
Coupons.com lanseaza un site de cupoane. Vezi investitia si
asteptarile