Acest tip de raport sumarizeaza si ordoneaza aparitiile in media (presa scrisa, radio si televiziune) ale tuturor candidatilor dintr-un colegiu electoral.
Specialistii de la Media Image Group au lucrat circa 3 luni la crearea produsului, costurile fiind greu de cuntificat, implicand creatie, concept si implementare, a declarat George Domnisoru, area sales manager Media Image.
Acesta a mai precizat ca se asteapta ca cel putin 50% din cele 453 de colegii electorale din Romania inscrise in campanie sa foloseasca raportul realizat de agentie.
Costurile de achizitionare ale raportului pleaca de la un minim de 300 de euro pentru un colegiu regional, si pot ajunge pana la peste 3.000 de euro, in situatia in care monitorizarii de presa i se adauga servicii conexe precum analize, a explicat area sales managerul Media Image.
Infiintata in ianuarie 1999, Media Image este o companie de monitorizare de media independenta, acoperind presa scrisa, audiovizuala si online.
Printre clientii agentiei se numara companii ca Orange, Carrefour, Coca-Cola HBC, Dacia, Consiliul Investitorilor Straini, ING Group, Inbev, Brau Union, OMV-Petrom, Humanitas, Intercontinental, Terapia Ranbaxy, Sensiblu, Domo, Lafarge, Holcim, Bursa de Valori Bucuresti, Unilever, Citroen Romania, sau Nestle.