Tranzactia va fi finalizata dupa ce va primi avizul Consiliului Concurentei, probabil in luna decembrie.
Potrivit NewsIn, in urma achizitionarii cotidianului, Media Pro va prelua intreaga echipa a Pro Sport, cu exceptia redactorului-sef, Dorin Chiotea. Totodata, Ovidiu Ioanitoaia, in prezent director al cotidianului Gazeta Sporturilor, va fi noul director al publicatiei Pro Sport.
Contactat de DailyBusiness, Dorin Chiotea a declarat ca nu poate sa comenteze, pentru ca el nu a fost anuntat cu privire la acest fapt. „Pentru mine, lucrurile se deruleaza in mod normal. In prezent, lucrez la bugetele pentru anul viitor”.
Chiotea lucreaza de 12 ani pentru trustul Ringier si de 4 ani si jumatate este redactor-sef al cotidianului Pro Sport. „Am preluat echipa aproape de la zero, dupa plecarea mai multor angajati. In acest timp, Pro Sport a devenit cunoscut si a inregistrat o crestere de tiraj”, a afirmat Chiotea.
Contactat de DailyBusiness, Ovidiu Ioanitoaia, directorul Gazetei Sporturilor, nu a comentat aceasta informatie.
Catalin Tolontan, actualul redactor-sef al Gazetei Sporturilor, nu a infirmat, dar nici nu a confirmat faptul ca in urma acestei tranzactii, se va muta si el la Pro Sport. „Va pot spune doar ca, indiferent ce decide sa faca, nu-mi voi schimba parerea despre Ovidiu Ioanitoaia. E o placere sa lucrezi cu el zi de zi”, a declarat Tolontan pentru DailyBusiness.
El a mai spus ca Gazeta Sporturilor va realiza in 2007 un profit de aproape 2 milioane de dolari pe off-line, on-line si cu divizia sa de reviste.
Ziarul Pro Sport a fost editat pentru prima data in Romania in vara anului 1997 de catre Media Pro. Echipa cotidianului, condusa de Ovidiu Ioanitoaia (director) si Catalin Tolontan (redactor-sef) a venit de la „Sportul romanesc”, ziar care pe vremea aceea era detinut de catre Dumitru Dragomir, actualul presedinte al Ligii Profesioniste .
In februarie 2003, Ringier a cumparat de la Media Pro publicatia Pro Sport pentru o suma de 7,7 milioane de euro. In momentul vanzarii, Adrian Sarbu a semnat un contract prin care se angaja sa nu lanseze sau sa achizitioneze, timp de cinci ani, niciun alt cotidian sportiv.
In primul semestru al acestui an, Gazeta Sporturilor a avut o vanzare medie pe aparitie de 72.023 de exemplare, iar Pro Sport a vandut 66.463 de exemplare pe aparitie, conform datelor Biroului Roman de Auditare a Tirajelor (BRAT).