Agentia de media, lansata pe piata in urma cu un an, estimeaza o crestere a veniturilor cu pana la 30% pana la finele lui 2008, au declarat pentru DailyBusiness reprezentantii companiei. Acestia nu au indicat valoarea veniturilor cumulate intr-un an de activitate.
In prezent, echipa MEC Romania este formata din 30 de specialisti in comunicare, care au parcurs pana in prezent 1.200 de ore de training. La acestea se vor adauga, in cursul acestui an, alte 50 de programe de trainiguri internationale, in care se vor investi cei 150.000 de euro.
Mediaedge:cia Romania gestioneaza un portofoliu format din 35 de clienti, printre care Banca Comerciala Romana (BCR), parte a grupului Erste, si producatorul de lactate Milupa.
Agentia Media Insight, detinuta 100% de grupul de comunicare WPP, a fost infiintata in anul 2000. Trecand printr-un proces de rebranding, acesta a fost preluata integral de reteaua MEC, astfel ca in luna mai 2007 Media Insight a devenit Mediaedge:cia (MEC) Romania.
Mediaedge:cia (MEC) Romania este o agentie de planificare a comunicarii si implementare media care ofera servicii de media planning si buying, si o platforma de servicii prin intermediul diviziilor de comunicare specializate: MEC Interaction – consultanta si implementare in proiecte de promovare online, MediaLab – consultanta in proiecte de cercetare, dezvoltare si consultanta strategica, MEC Access – consultanta in implementarea de parteneriate si sponsorizari de evenimente in diverse.