Pentru acest an, obiectivele de comunicare ale brand-ului Xerox vizeaza promovarea serviciilor de document management specializate pe industrii, precum si promovarea echipamentelor color si solutiilor pentru birouri.
„Pentru atingerea obiectivelor de comunicare ale clientului Xerox, ne propunem ca in mixul de media sa subliniem rolul Internetului ca si canal de vanzari”, a spus Bogdan Prajisteanu, managing director al MEC Romania.
Xerox este un furnizor global de servicii de document management. Xerox Romania si Republica Moldova este subsidiara a companiei Xerox, avand o activitate pe piata locala de 40 de ani. Alaturi de cei 6 distribuitori, 27 de concesionari si peste 200 de reselleri autorizati, compania ofera atat companiilor, cat si clientilor individuali solutii, echipamente si media de tiparire pentru administrarea documentelor.
Mediaedge:cia (MEC) Romania este o agentie de planificare a comunicarii si implementare media care ofera servicii de media planning si buying, si o platforma de servicii prin intermediul diviziilor de comunicare specializate: MEC Interaction, MediaLab sau MEC Access.