Campania media va demara in primavara anului viitor odata cu evenimentul de lansare oficiala a centrului comercial.
Valoarea contului de media nu a fost inca stabilita de catre dezvoltatorii proiectului Baneasa Shopping Center.
Agentia media va oferi centrului comercial servicii de analiza a profilului consumatorului, strategii de comunicare, cumparare, planificare si implementare media, servicii de interactiune tip digitala, directa si cautare, precum si servicii de cercetare si consultanta in proiecte de sponsorizare.
„Am ales Mediaedge:cia (MEC), parte a grupului WPP, pentru ca este una dintre cele mai mari si mai apreciate companii specializate in comunicare si implementare media”, a declarat Ali Ergun Ergen, administrator si retail development manager al Baneasa Developments.
Lansarea „celui mai asteptat mall din Romania”, Baneasa Shopping City s-a amanat pana in primavara lui 2008 deoarece in acest moment au loc extinderi, a precizat Bogdan Prajisteanu, managing director Mediaedge:cia Romania.
Baneasa Shopping City reprezinta o constructie de aproximativ 85.000 mp. suprafata inchiriabila.
Zona Comerciala Baneasa face parte din proiectul Baneasa, cel mai mare proiect de dezvoltare urbana mixta din sud-estul Europei, ce se intinde pe o suprafata de 221 hectare.
Mediaedge:cia Romania este o agentie de media creata in luna aprilie a acestui an prin afilierea agentiei Media Insight la reteaua internationala Mediaedge:cia. Agentia Mediaedge:cia Romania face parte din grupul de comunicare WPP si ofera servicii de planificare si implementare a comunicarii de media. Printre clientii agentiei se numara Bigotti, Elite Romania/Bulgaria, Ikea, Orkla Foods, Tchibo, Novartis, Sony Ericsson si Visa.
Mediaedge:cia preia in portofoliul sau atat clienti Media Insight existenti la nivel local – Bigotti, Cargill, Elite, Ferrero, GTC, Ikea, Orkla Foods, Plus Discount, Tchibo, Safilar si URBB, cat si clienti internationali ai companiei – Beiersdorf, Michelin, Novartis, Sony Ericsson si Visa.
Grupul Mediaedge:cia are o cifra de afaceri de peste 800 milioane de euro si se afla pe locul doi in Europa Centrala si de Est, conform estimarilor RECMA din 2006.
Operatiunile de media ale grupului WPP in Romania mai reunesc agentiile Mediacom, Mindshare si Maxus. In regiune, agentia este prezenta in Ungaria, Polonia, Cehia, Turcia si in Ucraina.