„As plati probabil pentru un site personalizat. Adica atunci cand ma loghez, sa am formatul meu prestabilit care tine cont de prioritatile mele in informare si de preferinte”, spune Ina Mocanu, director consultanta si proiecte la Integrator Bucuresti. „Sa am o selectie de stiri si sa primesc periodic si o carte de business electronica interesanta. Pentru asta as plati”.
Problema principala este insa cvasi-absenta continutului relevant. „Este mai mult decat sigur ca vom face si noi ca EI (americanii – n.r.). Insa ma intreb pentru ce fel de stiri sa platesc?! Ce vad la tv , se regaseste in presa. Nimic interesant si pe care sa il pot numi informatie relevanta”, observa Silvia Morozencu, legal advisor la compania Rentacred Ali.
O parere similara are si Alina Mardare, art-director si antreprenor in marketing. „In Romania ele (stirile – n.r.) s-au transformat in canal de publicitate fara relevanta fata de adevaratele evenimente care ar trebui promovate. Pentru ce sa platesc eu pentru a urmari un ‘clip publicitar’, a se citi ‘stire de ultima ora’ ?”
Alti participanti la discutie spun insa ca sunt dispusi sa plateasca pentru stiri, si unii chiar o fac.
Va puteti exprima punctul de vedere in discutia Sunteti dispusi sa platiti pentru a accesa site-urile de stiri?, aflata in desfasurare in cadrul comunitatii premium de afaceri Key People.