Agentia a castigat contul in urma unui pitch desfasurat in iulie, la care au mai participat alti 3 competitori.
Valoarea contractului va fi anuntata ulterior, dupa demararea campaniilor, au spus oficialii Mercury 360.
Campania de promovare a brandului iLink va incepe in Tulcea si Navodari, urmand a fi implementata in toate orasele in care Cobalt IT este prezent.
„Mercury360 a propus comunicarea integrata prin transmiterea mesajului atat pe canale traditionale precum presa sau radio, cat si cu ajutorul mediilor inovative precum Out-of-Home advertising (outdoor) si marketing interactiv”, potrivit Adrianei Bogdan, account director al agentiei.
Format in iulie 2006, grupul Cobalt IT se afla, conform estimarilor proprii, printre primii 5 jucatori pe piata serviciilor de Internet din Romania. Grupul, cu 85% actionariat american, este detinut de un parteneriat format dintr-un fond de investitii si mai multe persoane fizice.
In momentul de fata, iLink are in portofoliul sau aproximativ 1.000 clienti corporate si 60.000 clienti rezidentiali si functioneaza in 11 orase din sud-estul Romaniei: Giurgiu, Tulcea, Galati, Calarasi, Constanta, Navodari, Videle, Zimnicea, Gaesti, Curtea de Arges, Bucuresti.
Reteaua iLink furnizeaza servicii broadband pentru vanzari angro catre circa 170.000 de clienti.
Mercury360, agentie integrata de consultanta de marketing si comunicare, infiintata in 1993, a ajuns in 2006 la 140 de angajati si o cifra de afaceri de peste 12 milioane euro. In prezent, printre clientii agentiei se numara Coca-Cola, Metro, Nestle, Ursus Breweries, Reinert, Vodafone, Western Union.