Potrivit oficialilor Mercury, campania, intitulata Blue Ribbon, vine cu o abordare diferita fata de cele precedente (derulate la nivel global, cu valori de pana la 50 milioane $), fiind destinata pietelor Peroni Nastro Azzurro cu cel mai inalt grad de dezvoltare.
„Dupa lansarea campaniei din Marea Britanie, care a avut loc la Londra in toamna anului trecut, Romania este prima si singura tara (cel putin pana in prezent) care deruleaza campania Blue Ribbon. In Marea Britanie, valoarea campaniei se ridica la 2 milioane de lire sterline (2,2 milioane euro)”, au afirmat reprezentantii Mercury.
Acestia nu au indicat valoarea globala a campaniei, precizand ca aceasta va creste pe masura ce va fi implementata si pe alte piete.
Campania Blue Ribbon ruleaza pe TV, in print, in reviste glossy (pentru femei si barbati si life style) si outdoor, axandu-se pe un spot TV de 30 de secunde si 6 executii print.
Spotul TV a fost filmat in Cape Town si este produs de The Bank, agentia de creatie a Peroni Nastro Azzurro.