In acest an, seria de evenimente Serbarile Timisoreana va fi implementata in 10 orase. Mercury360 s-a mai ocupat de organizarea Serbarilor Timisoreana in 2009, dar si in 2005.
Echipa care a lucrat la acest proiect a fost compusa din Liviu Turcanu, group creative director, Adi Pasarica, sr. copywriter, Ionut Rusu, sr. art director, Andrei Nedea, art director; Diana Serban, art director, Claudia Niculae, special events project manager, Adrian Paculea, field marketing & special events director, Razvan Chirilov, project manager field marketing, Andreea Mangu, production manager, Cristina Dumitru, account director, Bianca Mereuta, senior account manager, Roxana Bucur, senior account executive.
Seria de evenimente Serbarile Timisoreana s-a dezvoltat ca element cheie de comunicare si interactiune cu iubitorii brandului pe perioada verii, din 2005.
Ursus Breweries, parte a grupului SABMiller, este unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania, printre marcile sale aflandu-se Ursus, Timisoreana, Peroni Nastro Azzurro, Pilsner Urquell, Redd’s, Miller, Stejar, Ciucas si Azuga.
Mercury360 este o agentie integrata de consultanta de marketing si comunicare, infiintata in 1993. Printre clientii sai se numara Ursus Breweries, Coca-Cola, Nestle, Western Union, L’Oreal, Dr. Oetker, SCA Hygene Products sau Albalact.