Campania a debutat pe TV pe 18 septembrie si va continua pe tot parcursul Festivalului ce iti va anunta castigatorii pe 3 octombrie 2009.
Targetul companiei este format din oamenii pasionati de cinema.
„Un festival de film nu se adreseaza celui care merge din cand in cand la mall sa mai vada un film de actiune sau o comedie romantica doar pentru ca e cool, ci celui care e cu adevarat interesat de cele mai proaspete creatii ale cinematografiei, celui care pune accent pe ce simte cand vede un film si nu pe numarul efectelor speciale”, a declarat Cristian Scurtu, copywriter, Mercury360.
Tocmai de aceea, sloganul campaniei este „Pentru cei ce cred in filme”.
Festivalul International de Film de la Iasi – IIFF se desfasoara in perioada 25 septembrie – 3 octombrie 2009 si este organizat de Asociatia Romana de Film Independent si Primaria Municipiului Iasi, in parteneriat financiar si cultural cu Centrul National al Cinematografiei.
Prima editie a Festivalului International de Film de la Iasi prezinta 11 filme de debut in competitia de lungmetraj fictiune, dintre care 3 romanesti, in timp ce competitia de documentar aduce la Iasi 17 filme. De asemenea, Iasi International Film Festival aduce 31 de productii in competitia de scurtmetraje si 17 filme in competitia de animatie.
Mercury360 este o agentie integrate de consultanta de marketing, prezenta pe piata autohtona din 1993.
Agentia are in prezent 150 de angajati si o cifra de afaceri de 18 milioane euro, in 2008. Din portofoliul agentiei fac parte Ursus Breweries, Coca-Cola, Nestle, Western Union, L’Oreal, Dr. Oetker sau Albalact.