Campania isi propune sa explice traseul pe care il parcurge laptele UHT (Ultra High Temperature).
„Oamenii se tem de ceea ce nu inteleg si asa iau nastere o multime de mituri, cum sunt si cele pe tema laptelui la cutie. De aici nevoia de a explica, intr-un mod accesibil chiar si celor mici, de unde vine laptele UHT”, a spus Cristina Diaconescu, Group Creative Creative Director, Mercury360.
„Asa ca am ales animatia pentru a spune ca este vorba de aceeasi vacuta si de acelasi lapte de vaca, doar ca mult mai sigur”, a adaugat Diaconescu.
Campania se va desfasura la nivel national pana la sfarsitul anului si se va axa, in principal, pe comunicare directa si evenimente, avand in vedere ca este vorba despre o campanie educativa.
Echipa care a lucrat la noua campanie Tetra Pak a fost formata din Cristina Diaconescu – group creative director, Tiberiu Papa – senior art director, Simona Lazar – junior copywriter, Oana Serban – account director, Irina Angelescu – account manager si Irina Ifrim – account executive.
Mercury 360 este o agentie de marketing si comunicare care activeaza in Romania de 15 ani si are 150 de angajati. In 2008, cifra de afaceri a companiei a fost de 18 milioane de euro. Printre clientii agentiei se numara Ursus Breweries, Coca-Cola, Nestle, Nestle Professional, Western Union, L’Oreal, Dr. Oetker, SCA Hygene Products, Albalact.
Tetra Pak este o companie globala care a dezvoltat tehnologii revolutionare de ambalare, dar si echipamente de procesare.