“Pana acum te-ai revoltat si ai aratat ca-ti pasa. Mai poti face un pas donand 1 euro pentru ajutorarea celor afectati de autism, ADHD, Alzheimer si Parkinson. Doneaza AICI si umple inima cu bucurie” – asa suna mesajul actual de pe fostul site uraste.ro, acum devenit iubeste-i.ro, „incununat” de o inima mare.
Intrebarea noastra este: Acesta a fost scopul initial al acestei campanii – un fel de serial care sa te poarte, sacadat, de la indignare (ura), la responsabilizare (iubire)? Sau cei care au realizat campania, impreuna cu compania farmaceutica Secom (a carei sigla inca apare pe site, dar fara niciun produs destinat tratarii bolilor psihice) s-au reorientat, foarte rapid, dupa ce campania initiala a fost lovita dur, atat de presa si de specialistii media, cat si in justitie?
Putem afirma ca mai probabila ar fi varianta a doua, avand in vedere ca videoclipul initial a disparut complet, cu tot cu suita de mesaje, bannere etc. care au intregit campania.
Daca era adevarat ce au declarat oficialii Secom, ca a fost gandita de la bun inceput “ca o campanie neconventionala ce a vizat doi pasi, fiind bazata pe o antiteza intre ura si iubire”, si ca „demersul a inceput invers, tocmai pentru a mobiliza oamenii si a starni reactii”, atunci de ce a disparut prima parte a campaniei (daca tot a fost gandita ca un tot unitar)?
Citeste si „Uraste-ti copilul!”: Campania reclamata penal isi schimba mesajul peste noapte (Video)