Spotul face parte din intreaga campanie de promovare a programului „Sibiu – Capitala Culturala Europeana”.
Bugetul de realizare a spotului nu a fost precizat de catre oficialii agentiei.
Unitatea campaniei este data de mentinerea personajului principal care apare si in spotul precedent „Fabrikultura”, interpretat de actrita Crina Semciuc.
Spotul a fost regizat, ca si „Fabrikultura”, de Marius Rosu, directorul de creatie GAV|Scholz&Friends Bucuresti. Din echipa a facut parte si Liviu Marghidan care a asigurat regia de imagine pentru cele doua spoturi TV de promovare a programului „Sibiu – Capitala Culturala Europeana 2007”.
Liviu Marghidan este directorul de imagine al filmului „California Dreamin’, premiat la Cannes 2007 cu trofeul sectiunii Un Certain Regard.
Campania de promovare estivala mai include doua spoturi video („Marginimea” si „Vara Vesela”), care vor circula pe internet.
Campania realizata de GAV|Scholz&Friends a fost lansata in luna octombrie, se adreseaza publicului tanar, isi propune sa atraga aproximativ 75% din populatia urbana din Romania si este cea mai mare de care a beneficiat vreodata un oras romanesc, conform agentiei.