MG OMD a castigat pitch-ul – organizat de catre Central Office of Information (COI), departamentul de marketing si comunicare al Guvernului britanic – la care au mai participat agentii precum Carat, Mediaedge:cia si Naked Communications.
Pentru contul de creatie al campaniei anti-obezitate a fost organizat un pitch ale carui rezultate vor fi anuntate in cursul acestei saptamani – la care au participat agentiile M&C Saatchi, VCCP, Abbott Mead Vickers BBDO si Wieden & Kennedy.
De asemenea, pentru contul de marketing direct selectia este in derulare. La acest pitch participa agentiile Craik Jones Watson Mitchell Voelkel, EHS Brann, Partners Andrews Aldridge si Tullo Marshall Warren.
Bugetul de 75 milioane de lire este pentru urmatorii 3 ani, insa guvernul britanic va lua in considerare si aportul din partea sponsorilor.
Agentia MG OMD face parte din Omnicom Group Inc., grup care are in portofoliu peste 5.000 de clienti in mai mult de 100 de tari. Omnicom Media Group include retelele internationale de agentii de servicii complete de media OMD, PHD si Prometheus, precum si alte companii de servicii specializate de media.