- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Microsoft inmaneaza JWT 100 mil. $ pentru comunicarea lansarii unui nou motor de cautare

03 Apr, 13:04 • Redactia DailyBusiness
Gigantul IT&C Microsoft a ales agentia JWT pentru gestionarea lansarii motorului de cautare Kumo, printr-o campanie estimata la 100 mil. dolari (75 mil. euro), scrie presa internationala.
Microsoft inmaneaza JWT 100 mil. $ pentru comunicarea lansarii unui nou motor de cautare

Microsoft planuieste lansarea noului produs in aceasta primavara, iar JWT are sarcina de a convinge utilizatorii web de faptul ca motorul nu este neaparat mai bun, ci diferit de Google – cel mai utilizat motor de cautare din lume – si Yahoo.

JWT, agentie de publicitate detinuta de grupul de comunicare WPP, ar trebui sa inceapa promovarea Kumo in iunie pe online, TV, print si radio.

Analistii media sunt de parere ca JWT va incerca sa pozitioneze Kumo departe de competitorii sai directi, Google si Yahoo, incercand in schimb sa lanseze o noua nisa pe piata motoarelor de cautare.

Aceiasi analisti sustin ca agentia va avea de dus o batalie destul de dificila pentru impunerea Kumo pe piata, in conditiile in care Live Search, actualul motor de cautare al Microsoft, are o cota de piata de doar 8%, fata de Google cu 60% si Yahoo! cu 20% cota de piata.

Urmărește Daily Business pe Google News