Millenium Communications a fost aleasa in urma unei licitatii organizate la sfarsitul anului trecut de Brands International, la care au participat agentii de PR din Romania.
„Am semnat contractul cu Brands International pana la finele lui 2009, cu posibilitate de prelungire. Licitatia a inceput undeva in vara anului trecut, si s-a finalizat la sfarsitul lui 2008. Printre agentiile care au mai participat la pitch se numara Chelgate si Idee Communication”, au declarat pentru DailyBusiness.ro oficialii Millenium, care nu au indicat valoarea contului pe care il vor gestiona, din motive de confidentialitate.
Pentru inceput, Millenium Communications se va ocupa de promovarea brandului Nespresso, aflat in portofoliul Nestle Nespresso.
Agentia va oferi servicii de consultanta in comunicare, va elabora si implementa strategia de comunicare si de promovare a produselor si evenimentelor, va intermedia relatia cu mass-media si va organiza evenimentele pentru presa, atat pentru Nespresso cat si pentru celelalte doua divizii ale Brands International: Habanos si ST Dupont.
Echipa din cadrul Millenium Communications care va gestiona contul Brands International este formata din: Bogdan Theodor Olteanu – PR director, Roxana Paulet – PR manager, Cosmina Coman – junior PR executive.
Divizia de PR a Millenium Communications a fost infiintata in anul 1998. In prezent divizia are o echipa de 10 specialisti in relatii publice care lucreaza pentru clientii: Mercedes-Benz Romania, Ursus Breweries (Cupa Romaniei Timisoreana, Serbarile Timisoreana), Procter&Gamble, Delaco, Interamerican, Samsung, Cristalex (Campari, Absolut, Teacher’s, Jim Beam, Glenfiddich, Grant’s, Cinzano, Courvoisier, Carolans), DTZ Echinox, Magazinul Conformist (Marith?, Fran?ois Girbaud, Ivan Grundahl).
In Romania, brandul Nespresso este prezent din 2005, prin intermediul companiei S.C. Brands International S.R.L – unic importator si distribuitor pentru piata din Romania al producatorilor Habanos SA Cuba pentru havanele cubaneze si Nestle-Nespresso pentru aparatele si capsulele de cafea Nespresso (dizivia OOH).
Nespresso comercializeaza produse in peste 35 de tari si opereaza in mai mult de 45 de locatii din lume.