„Miss fata de la tara” este
primul format tv romanesc si poate chiar din Europa de Est care
reuseste sa patrunda pe piata din Asia, anunta producatorul
emisiunii.
Formatul a fost selectionat in urma
unui pitch international organizat de compania P&G care cauta o
emisiune pentru zona Asia, iar Thailanda este prima tara ca va intra
in productie cu un sezon de 13 episoade.
Emisiunea „Miss Fata de la tara” a fost
creata si produsa de casa de productie Media Factory si difuzata de
Prima TV.
Doi dintre producatorii romani care au participat la
realizarea celor 3 sezoane „Miss Fata de la tara” pentru Prima TV vor
pleca in martie la Bangkok pentru a acorda consultanta echipei
thailandeze si a participa la filmarea primului episod.
Formatul „Miss Country Girl” este
distribuit international de compania americana Small World IFT
condusa de Tim Crescenti, iar formatele companiei sunt reprezentate
in Asia de Bomanbridge Media din Singapore, compania care a
reprezentat formatul la concursul P&G.
Acest
format a mai fost produs in Ucraina, de canalul 1+1, si a fost vandut
in alte aproape 20 de tari, printre care Statele Unite, Australia si
Franta. Grupul Viasat a achzitionat formatul pentru 11 tari (Suedia,
Danemarca, Norvegia, Estonia, Lituania, Bulgaria, Ungaria, Slovenia,
Cehia si Ghana).