Momentum a fost aleasa de COSR in urma unei selectii de oferte trimise de 15 agentii.
Printre agentiile care au intrat pe lista scurta a procesului se numara Tempo Advertising, First One Communication.
„Azi s-a semnat contractul. Obiectivul nostru principal este sa gasim parteneri pentru Comitetul Olimpic. Vizam companii foarte mari, care sa ofere sponsorizari substantiale”, au afirmat oficialii McCann Romania.
Rolul Momentum va fi de a valorifica drepturile de proprietate intelectuala detinute de COSR, iar printre serviciile oferite de agentie se mai numara si realizarea strategiei si implementarea efectiva a campaniei de promovare a miscarii olimpice in Romania si a sportivilor romani – atat partea de identitate vizuala, publicitate, organizare de evenimente cat si media sau marketing digital.
Costurile delegatiei Romaniei la Jocurile Olimpice de la Beijing din 2008 s-au ridicat la peste 1 milion euro, suma acoperita in proportie de peste 40% de sponsori, printre care Romtelecom, Ursus sau Alexandrion Group.