Campania, care promoveaza abonamentul Vodafone Complet, se va derula pe un mix de canale format din TV, radio, online, presa si OOH.
Televiziunile care vor difuza spotul sunt ProTV, ProCinema, Acasa TV, Sport.ro, Antena 1, 2 si 3, Euforia TV, GSP TV, Prima TV, TVR 1 si 2, Realitatea TV, Telesport, National TV, N24, Kanal D, B1TV, Hallmark, Discovery, Animal Planet, AXN si National Geographic.
Reprezentantii companiei nu au precizat care este valoarea si durata campaniei.
Echipa care a dezvoltat campania este formata, din partea McCann Erickson, de Dana Hogea, group account director, Carmen Marin, account executive, Razvan Chifu, -art director, Catalin Dobre, copywriter, Tiberiu Munteanu, head of A/V Producer, Alexandru Platon, AV Producer, si Anca Tanasescu, media manager.
McCann Erickson este unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din Romania, din care fac parte si agentiile Universal McCann, McCann PR, MRM Worldwide si Momentum. La nivel international, este parte a McCann WorldGroup, retea de advertising cu birouri in 205 orase din 132 de tari.
Vodafone Romania, divizie a Vodafone Group Plc., avea la 31 martie 2009, 9.588.065 de clienti. Vodafone este cel mai mare grup international de telecomunicatii mobile din lume, cu divizii in 27 de tari si retele partenere in peste 40 de tari. La 31 martie 2009, Vodafone avea peste 302 milioane de clienti in intreaga lume.
[dbvideo=277]
[dbvideo=278]