Money Express, saptamanal editat de M & C Strategy Development si-a crescut audienta cu 8% in ianuarie 2009 – ianuarie 20010, comparativ cu valul anteriol SNA, din octombrie 2008 – octombrie 2009, fiind citit de circa 38.000 de persoane in medie, pe aparitie.
Business Magazin, saptamanal din portofoliul editorului Publimedia si-a crescut numarul de cititori cu 6% in ianuarie 2009 – ianuarie 2010, fata de valul anterior SNA, urcand pana la 89.000 cititori in medie pe apartie.
Financiarul, al doilea cel mai citit cotidian de business din peisajul mass-media romanesc, editat de trustul Intact, si-a pastrat acelasi numar de cititori in cel mai recent SNA Focus, de aproximativ 158.000 per aparitie.
Saptamana Financiara, saptamanal editat tot de Intact a pierdut 5% din cititori in ianuarie 2009 – ianuarie 2010, fata de 13 octombrie 2008 – 13 octombrie 2009, ajungand la circa 289.000 in medie per aparitie.
Ziarul Financiar, in continuare cel mai citit cotidian de business din Romania, a pierdut circa 10% din cititori, ajungand de la 242.000 in medie pe zi in octombrie 2009 – octombrie 2008, la 217.000 in medie pe zi in ianuarie 2009 – ianuarie 2010.
[img=683][/img]
Capital, saptamanal care a trecut, la inceputul anului, din portofoliul Ringier, in cel al omului de afaceri Bobby Paunescu, a raportat o scadere de 10% a audientei, ajungand de la 268.000 cititori in medie per aparitie in octombrie 2008 – octombrie 2009, la 239.000 in ianuarie 2009 – ianuarie 2010.
Numarul de cititori pentru presa scrisa, la nivel urban, a fost, per ansamblu, in crestere cu 2% in perioada ianuarie 2009 – ianuarie 2010, potrivit ultimelor date furnizate de SNA.