Pentru 2008, Monopoly Media urmareste schimbarea in toate retelele Digital Signage din Bucuresti si din tara a ecranelor de 106 cm cu ecrane cu diagonala 127 cm, investitia preconizata ridicandu-se la cateva sute de mii de euro, potrivit oficialilor companiei.
Sistemul de functionare a retelei de TV cu circuit inchis al Monopoly Media consta in transmisia programelor prin Internet, in toate locatiile simultan, printr-un sistem gestionat, existand varianta ca ele sa fie personalizate pentru fiecare magazin in parte. Programele furnizeaza stiri generale, sport, umor, life-style, cultura etc.
Monopoly Media asigura actualizarea informatiei, difuzarea publicitatii, servicii integrate de implementare a productiei, service-ul echipamentelor, productia si transmisia publicitatii.
Vanzarea publicitatii este asigurata de Grupul Realitatea-Catavencu, din care face parte Monopoly Media incepand din iunie 2006.
Monopoly Media, activa pe piata de 15 ani, detine o retea de peste 2.500 de ecrane in 54 de orase, in unitatile Carrefour, Cora, Billa, Kaufland, Real, Plaza Mall, City Mall, Metro, BRD, baruri & puburi, McDonald’s, clinici medicale, saloane de infrumusetare, Altex, CFR, FunLand, Sensiblu, Aeroporturi, etc.