Reteaua, intitulata „Zoom”, va transmite zilnic intre orele 5 si 24 buletine de stiri, divertisment, informatii utilitare si de proximitate calatorilor.
„Investitia pentru lansarea Zoom depaseste 2 milioane de euro. Am instalat peste 700 de ecrane in numai 2 luni”, a declarat Gabriel Faflei, director general Monopoly Media, citat de NewsIn.
„Zoom” este un produs al Monopoly Media, companie parte din grupul de presa Realitatea-Catavencu.
Monopoly Media, companie care activeaza pe segmentul indoor prin utilizarea conceptului de digital signage (televiziune cu circuit inchis) este una dintre cele mai importante companii de publicitate indoor din Romania si detine o retea de peste 2500 de ecrane in peste 40 de orase.
Potrivit declaratiilor anterioare ale oficialilor Monopoly, compania a raportat anul trecut afaceri de 1,8 milioane de euro din exploatarea sistemului digital signage, si estimeaza ca pana la sfarsitul acestui an sa-si ridice cifra de afaceri pana la 3 milioane de euro. Conform reprezentantilor agentiei, aceasta ar detine o cota de piata de aproximativ 95% strict pe segmentul sau.
Grupul Realitatea Catavencu are operatiuni in televiziune, radio, publishing si new media. Portofoliul grupului cuprinde produse media ca RealitateaTV, The Money Channel, „Academia Catavencu”, „Cotidianul”, precum si retelele Radio Guerrilla si Realitatea FM.