Pentru toata reteaua Real, Monopoly Media a investit, pana in acest moment, aproximativ 120 000 euro si pana la sfarsitul anului 2007, odata cu deschiderea celor 6 magazine noi, va mai investi inca aproximativ 100 000 euro, au declarat pentru DailyBusiness oficialii companiei.
Dezvoltarea retelei instore- TV va continua si in tara, odata cu deschiderea de noi locatii Real la Galati, la Timisoara, la Cluj si la Deva. Pana la sfarsitul anului, reteaua instore-TV din cadrul hypermarket-urilor Real va contine 15 locatii in Bucuresti si in tara.
„Daca in acel moment, sistemul instore-TV al Monopoly Media avea 10 plasme in zona caselor, in acest moment ne pregatim sa inchidem anul 2007 cu peste 110 plasme cu diagonala de 106 cm, instalate in cele mai bune locatii din intreaga retea Real din Romania”, a declarat Mihnea Manu, directorul executiv al Monopoly Media.
Sistemul de functionare consta in transmisia programelor prin internet, in toate locatiile simultan, printr-un sistem gestionat de Monopoly Media, existand varianta ca ele sa fie personalizate pentru fiecare magazin in parte. Programele furnizeaza stiri generale, sport, umor, life-style, cultura etc.
Monopoly Media asigura updatarea informatiei, difuzarea publicitatii, servicii integrate de implementare a productiei, service-ul echipamentelor, productia si transmisia publicitatii.
Vanzarea publicitatii este asigurata de Grupul Realitatea-Catavencu, grupul din care face parte Monopoly Media incepand din iunie 2006.
Monopoly Media este una dintre cele mai importante companii de media si publicitate indoor care opereaza pe piata romaneasca de peste 15 ani.
Compania detine o retea de peste 2500 de ecrane in 54 de orase in Carrefour, Cora, Billa, Kaufland, Real, Plaza Mall, City Mall, Metro, BRD, baruri & puburi, McDonald’s, clinici medicale, saloane de infrumusetare, Altex, CFR, FunLand, Sensiblu, Aeroporturi, etc.