La acesta suma, se adauga costurile de productie si transmisie a programelor si a publicitatii, service-ul echipamentelor etc, costuri ce fac parte din sistemele integrate oferite de Monopoly Media, au declarat pentru DailyBusines oficialii companiei.
„Oficialii aeroportului Aurel Vlaicu estimeaza pentru 2008 un trafic de peste 1,2 milioane pasageri, in crestere cu 30% fata de anul 2007, devenind astfel o locatie InStore TV extrem de atractiva din punct de vedere al publicitatii, cu un target de 1,2 milioane de persoane cu venituri foarte mari, high class, ce provin din mediu cosmopolit si au o viata sociala activa”, a afirmat Dan Ionescu, directorul de vanzari al Monopoly Media.
Aeroport TV este un canal de comunicare indoor, ce functioneaza pe principiul unei televiziuni digitale cu circuit inchis si care emite in aeroporturi. Reteaua mai cuprinde aeroporturile din Otopeni, Arad, Cluj, Oradea si Timisoara. Programul difuzat pe cele 59 ecrane cuprinde stiri, sport, meteo, divertisment, life-style si informatii financiare.
Sistemul de functionare al retelei este urmatorul: programele sunt transmise prin Internet in toate locatiile simultan, printr-un sistem gestionat de Monopoly Media, existand varianta ca ele sa fie personalizate pentru fiecare aeroport in parte.
Vanzarea publicitatii este asigurata de grupul Realitatea-Catavencu, din care face parte Monopoly Media incepand din iunie 2006.
Monopoly Media este cea mai mare companie de media si publicitate indoor, care opereaza pe piata de indoor din 2004.
Compania detine o retea de peste 2.500 de ecrane in 54 de orase in Carrefour, Cora, Billa, Kaufland, Real, Artima, Pic, Plaza Romania, City Mall, Metro, BRD, baruri & puburi, McDonalds, clinici medicale, saloane de infrumusetare, CFR, FunLand, Sensiblu, aeroporturi, Inmedio etc.