Investitia vine la 3 ani de la lansarea companiei pe piata din Romania si urmareste dezvoltarea serviciilor de strategie, database management, servicii logistice pentru promotii consumatori, call center, SMS center, Internet, productie, dar si activitatea de field marketing, respectiv: posta privata – curierat, drop mail, transport, depozitare.
Investitia cuprinde si introducerea, pentru clientii fideli, a programului „Client Intensive Care”, un sistem de management ce isi propune sa ofere clientilor maxima atentie, rapiditate, corectitudine si o urmarire on-line real a proiectelor derulate impreuna.
„Cu aceasta investitie, am facut un pas foarte important in dezvoltarea agentiei noastre dar si a serviciilor pe care le oferim, si am convingerea ferma ca vom implementa campanii si promotii cu o si mai mare greutate pe piata marketingului direct si nu numai”, a declarat, printr-un comunicat de presa, Bogdan Nicolae, managing partner la More Results.
More Results Marketing, membru al Asociatiei Romane de Marketing Direct (ARMAD), a intrat pe piata din Romania in 2004, si numara in momentul de fata 10 angajati cu experienta in marketing direct.
Compania atinge un nivel de aproximativ 25%, pe o piata care se ridica la 12-14 milioane de euro in Romania, au estimat reprezentantii More Results Marketing.
In portofoliul agentiei se numara clienti precum Orkla Foods Romania, Philips Romania, Gallaher Romania, Volksbank sau Topoffice.