Totodata, Petrovan estimeaza ca anul acesta More Than Pub va inregistra un profit cu circa 43% mai mare decat in 2007, ajungand la 100.000 euro.
In 2007, cel mai mare aport la veniturile realizate de companie l-au avut serviciile de direct marketing – 65%, in timp ce event marketing-ul a avut un aport de 35%.
„Daca anul trecut cele mai solicitate au fost serviciile de direct marketing adresate atat bazei de date cu clientii existenti, cat si celor potentiali, in 2008 solutiile abordate imbina partea de direct marketing cu cea de BTL, sustinute de PR”, a explicat Petrovan.
Pentru 2008, prioritatea companiei este consolidarea relatiilor cu clientii castigati in ultimii doi ani, deoarece proiectele din partea acestora au crescut de la an la an, conducand la dublarea numarului de angajati, a spus Petrovan.
Pana la sfarsitul anului, oficialii agentiei estimeaza ca vor avea o baza de circa 25 de clienti.
Din portofoliul de clienti ai agentiei fac parte companii precum Astra Asigurari, Badsi Nissan, Canon, Chrysler, Citigroup, Deichmann, Dodge, Ericsson, Erste Bank, Granini,
Jeep, Keston, Krups, L’Oreal, LG Electronics, Mercedes Benz, Motorola, Rowenta, Toyota sau Vodafone.