Oficialii agentiei GMP, cea care realizeaza campania de comunicare, au spus ca Mr Bricolage va continua sa fie promovat prin alte doua campanii asemanatoare anul acesta.
Mesajul, transmis prin sloganul „Te descurci si singur (cu un pic de ajutor)”, va fi afisat in zonele limitrofe ale magazinului din Bucuresti, precum si in metrou. Conform explicatiilor celor de la GMP, metoda de promovare exclusiv prin canalul outdoor este cea mai eficienta forma de comunicare pentru retailerul de bricolaj.
Oficialii agentiei nu au precizat valoarea bugetului campaniei.
Reteaua franceza Mr. Bricolage este prezenta in Europa, Africa si America Latina prin 600 de magazine, anul trecut intrand si pe piata din Romania cu o investitie de 7 milioane de euro. Pentru anul acesta, compania a planuit investitii de 24 de milioane de euro pentru deschiderea a doua magazine noi in Bucuresti si Pitesti.
Compania vizeaza dezvoltarea unei retele de 30 de magazine pe piata locala in orasele cu peste 150.000 de locuitori, investitiile pentru atingerea acestui obiectiv fiind de aproximativ 220 de milioane de euro.