Dragos Stanca
, seful diviziei de new media a Realitatea Catavencu, spune „adio, dar raman cu voi”.
Dupa ce a pus pe picioare F5, structura de new media a trustului Realitatea, Stanca a decis in noiembrie sa se orienteze spre antreprenoriat, fara sa renunte insa la business-ul construit in curtea lui Sorin Ovidiu Vantu.
Dragos Stanca sustine ca a preluat activitatile de dezvoltare web si de vanzari ale F5 pe doua companii pe care le controleaza in calitate de actionar: Publyo, business pe care il imparte cu germanii de la 101 Worlwide, si Global Digital Invest, companie de investitii nou infiintata, potrivit Hotnews.
Proaspatul antreprenor a tinut sa sublinieze ca despartirea de Realitatea a fost una amiabila si ca urmeaza sa ramana administratorul F5 pana la plata integrala a datoriilor catre furnizori si parteneri.
Stanca, om cu state vechi in publishingul local, trecut prin Ringier si Media Pro, responsabil de lansarea unor titluri de referinta, ca Business Magazin, The One sau Maxim, si-a preluat „fotoliul” la Realitatea in 2007. A lansat Cotidianul si Business Standard, ziare „sacrificate” de patronul Vantu pe altarul crizei.
In 2008 a fost integrat si in boardul de conducere al Realitatea Catavencu. In acelasi an, a pus bazele diviziei de new media a trustului, F5. In ianuarie 2009, cand trustul si-a internalizat vanzarile de publicitate, renuntand inclusiv la contractul cu regia de vanzari DBV Media House, Dragos Stanca a gandit si lansat F5 X-Media, regia de vanzari a site-urilor Realitatea.
Dragos Stanca pleaca de la Realitatea la scurt timp dupa un alt om de baza, Mihnea Vasiliu. Acesta nu si-a facut propriul business, ci s-a asezat in scaunul lasat gol de Marius Hagger la Ringier.
Mihnea Vasiliu este primul roman numit director general al operatiunilor din Romania detinute de elvetienii de la Ringier.
[quote=Carmen Eberhat, fost director editorial al revistelor Adevarul Holding]Intr-un trust de presa, libertatea de exprimare trebuie sa fie la ea acasa, indiferent cat de incomode pot fi unele opinii[/quote]
Vasiliu a preluat pe 13 octombrie conducerea tuturor activitatilor Ringier Romania.
Nici Emil Hurezeanu n-a mai vrut sa aiba de-a face cu managementul Realitatea-Catavencu. Jurnalistul a renuntat la functia de presedinte, insa a acceptat sa faca parte dintr-un board editorial care functioneaza la nivelul postului Realitatea TV.
Alti doi oameni responsabili de comunicarea Realitatea-Catavencu au spus „pa” companiei in octombrie. Mara Stoenescu a lasat marketingul Realitatea TV pentru a coordona departamentul de client service al agentiei locale de publicitate Frank, in timp ce o alta colega, Daliana Barbuica a incetat sa mai comunice divizia de business a trustului, pentru marketingul publisherului Attica Media.
Adevarul Holding si-a dorit o transformare in aprilie 2010. L-a schimbat pe Razvan Corneteanu, manager de presa 100%, acuzat de iesiri temperamentale chiar si in fata patronului Dinu Patriciu, cu Peter Imre, manager cu ani de experienta in zona corporate, dar zero in presa. Cum sta trustul la capitolul echipa manageriala in prezent?
Mihaela Grafu, numita online director in iulie 2010, si-a anuntat demisia in noiembrie. Demisia lui Grafu, care intre timp a plecat la Think Digital ca director de vanzari, a venit la putin timp dupa ce divizia de vanzari a trustului a fost „absorbita” de regia Media Point, business special format pentru vanzarea publicitatii Adevarul Holding.
Trustul lui Patriciu a ramas tot luna aceasta fara un alt om de baza, responsabil de revistele editate de trust in ultimii doi ani. Carmen Eberhat a plecat de la Adevarul, si nu in cele mai amiabile conditii.
Fostul director editorial al revistelor editate de trust afirma intr-o scrisoare remisa angajatilor ca demisia i-a fost determinata de numirea unui nou sef direct, fara a fi anuntata.