Campania demareaza
in luna mai si va fi derulata simultan in toate cele 21 de tari in
care este prezenta Studio Moderna: Romania, Rusia, Ucraina, Ungaria,
Polonia, Letonia, Lituania, Estonia, Cehia, Slovenia, Slovacia,
Bulgaria, Kosovo, Serbia, Croatia, Turcia, Moldova, Bosnia
Hertegovina, Macedonia, Albania si Muntenegru.
Astfel, campania
“Dormeo – un somn de nota 10” are mai multe etape, cea de
lansarea fiind programata sa ruleze pe toate mediile de comunicare
aproximativ 3 luni. In mixul de comunicare, principalul canal media
utilizat este TV-ul, alaturi de online, print si materiale de
semnalizare in punctele de vanzare.
Spotul TV a fost
filmat in Ljublijana (Slovenia).
Studio Moderna a
deschis, in luna aprilie, primul magazin Dormeo Home in urma unei
investitii de peste 100.000 euro, fiind situat in centrul comercial
AFI Palace Cotroceni.
Retailer
multi-channel Studio Moderna s-a infiintat in 1992 si realizeaza
vanzari sub brandurile proprii extinse in Estul indepartat, Europa,
America de Nord si Sud si Australia, ingloband vanzari prin TV,
online, retail si comert cu amanuntul.