- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

NBC si Google colaboreaza pe piata publicitatii

10 Sep, 12:08 • Redactia DailyBusiness
NBC Universal a semnat un contract de colaborare cu Google, care presupune ca advertiserii inscrisi pe platforma TV Ads a Google vor avea acces la date statistice despre telespectatorii posturilor TV ale grupului si vor putea achizitiona spatiu publicitar in emisiunile acestora, relateaza presa internationala.
NBC si Google colaboreaza pe piata publicitatii

„Acest contract cu Google ne va ajuta sa dezvoltam statistici mai clare pentru advertiserii nostri si sa atragem in acelasi timp un nou grup de clienti catre publicitatea TV”, a spus Mike Pilot, presedintele NBC Universal.

Cele doua companii vor imparti veniturile provenite din publicitate. Acest parteneriat vine dupa ce Google a intrat si pe piata publicitatii radio, in 2006, prin achizitionarea cu 1 mld. $ a dMarc Broadcasting, dar si pe piata publicitatii print, printr-o colaborare cu peste 50 de ziare americane, inclusiv The New York Times si Washington Post.

Urmărește Daily Business pe Google News