Neogen este prima companie mare din online-ul romanesc care investeste in publicitate in afara Internetului.
Pe langa contractul cu RATB, care a debutat deja, 50.000 de euro urmeaza sa fie investit in banere publicitare amplasate in Capitala.
„Urmarim prin aceasta campanie in primul rand o intarire a brandului. Nu consider ca va creste simtitor numarul de utilizatori”, a spus Calin Fusu, director executiv al Neogen.
Contractul cu RATB se va derula pe o perioada de 6 luni, reclamele fiind afisate pe mai multe trasee de autobuze, precum 282 sau 226, a spus Constantin Ferseta, director de marketing Neogen.
„Compania a mai realizat unele proiecte de branding outdoor in Bulgaria, dar fiind inca la inceput, nu a avut un impact sesizabil. Dupa terminarea celor 6 luni, vom reevalua si probabil vom continua si cu alte campanii”, a mai spus Ferseta.
La inceputul lunii iunie, fondul de investitii Tiger Global Management a achizitionat un pachet minoritar la Neogen, precum si actiuni la portalul de job-uri eJobs, pe care a platit circa 10 milioane de euro.
Neogen are peste 1,5 milioane de utilizatori inregistrati in Romania si peste 550.000 in Bulgaria si Serbia. In 2006, Neogen a atins, impreuna cu filialele regionale, cifra de afaceri de 1,2 milioane de euro, estimand, pentru anul acesta, incasari de 2 milioane de euro.