Joe este al patrulea brand Nestle din portofoliul agentiei, dupa Maggi, Nescafe si Nesquik.
Echipa Interactions a dezvoltat, pe baza conceptului creat de Scala JWT, proiectul online www.indraznestesitu.ro, care se anunta a fi una dintre cele mai mari initiative de retea sociala sustinuta de un brand.
In calitatea de agentie specializata in CRM si comunicare digitala, Interactions va gestiona de asemenea, pe tot parcursul campaniei, procesul de comunicare cu membrii comunitatii construite in jurul site-ului.
Prima faza a campaniei dureaza pana la sfarsitul anului. Obiectivele principale sunt relansarea Joe si creerea perceptiei de brand tanar, care se identifica cu valorile adolescentilor si ii intelege.
Din partea Nestle, echipa de proiect a fost alcatuita din Stephen Watson – marketing director, Anca Beta – group brand manager confectionery, Laura Jambore – brand manager Joe, Isolda Zavoianu – consumer services & CRM manager, Raluca Boboc – direct marketing specialist.
Din partea Interactions, echipa de dezvoltare a fost formata din Adrian Alexandrescu – managing director, Andrei Pop – head of technical department, Andreea Stan – head of client service department si Adriana Postescu – account executive.
Interactions este o agentie de comunicare interactiva, specializata in servicii de e-CRM: dezvoltare de strategie si creatie, implementare si administrare de campanii de dialog si relationare cu consumatorii, web development si analiza cu interpretare de date.