Oficialii The Group au declarat ca doresc sa se extinda catre toate disciplinele comunicarii, in special catre new media, ceea ce explica preluarea agentiei.
„Decizia de fuzionare a venit natural, dupa alte colaborari cu The Group prin care New Media a dezvoltat proiecte de strategie online pentru clienti care nu se aflau in portofoliu, din cauza lipsei de resurse offline”, a declarat pentru DailyBusiness Alin Zainescu, fondatorul New Media Agency.
Oficialii nu au dorit sa precizeze valoarea tranzactiei.
Intrebat de avantajele pe care New Media le va detine odata cu apartenenta la o companie mare de publicitate, Zainescu a accentuat importanta cresterii numarului de clienti.
Pana acum compania New Media nu a investit in strategia de imagine in fata consumatorilor, dezvoltandu-si activitatile in zona business to business, a explicat Zainescu. In continuare, agentia isi va pastra aceeasi politica de „discretie” in ceea ce priveste publicitatea, urmand a se concentra pe proiectele dezvoltate pentru clienti.
Cu toate acestea, odata cu intrarea in The Group, New Media va realiza si proiecte proprii, independente, orientate catre consumatori. Alin Zainescu a lucrat anterior in acest tip de proiecte, fiind cel care a dezvoltat site-ul comunicatedepresa.ro.
Zainescu estimeaza ca anul acesta afacerea companiei pe care o conduce va creste de 4 sau 5 ori, in mare parte datorita cresterii numarului de clienti in urma preluarii de catre The Group. In 2005 New Media a inregistrat o cifra de afaceri de 160.105 lei (44.000 de euro) .
Pentru anul trecut, datele nu au fost inca facute publice. Agentia are in prezent 14 angajati. In toamna anului trecut, Ciprian Stavar, fost marketing & communication director pentru Vodanet Media, a venit in cadrul New Media ca managing partner.
The Group a fost fondat in februarie 2005 de catre Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola. In prezent include agentii de creatie, media, relatii publice, productie, cercetare, marketing direct si comunicare interactiva.