Compania estimeaza ca isi va reduce costurile anul acesta cu 475 milioane de dolari si apreciaza ca scaderea publicitatii se va diminua in ultimul trimestru al anului, relateaza Mediafax.
Aceste informatii au fost date publicitatii la cateva zile dupa ce compania a anuntat concedierea a 100 de membri ai redactiei The New York Times pana la finele anului.
In cadrul New York Times Media Group, din care fac parte The Times si The International Herald Tribune, veniturile au ajuns la 175,2 milioane de dolari in trimestrul al treilea, in timp ce veniturile din publicitate au scazut la 164,5 milioane de dolari.
The Times Company a avut o scadere mai mica a veniturilor comparativ cu restul publisherilor importanti, dupa cresterea veniturilor din distributie cu 6,7%, dupa majorarea pretului pe exemplar al The Times si The Globe. Veniturile totale ale companiei au scazut cu 14,3%, la 570,6 milioane de dolari.
Veniturile din publicitate ale News Media Group, parte a New York Times Company care include toate ziarele, au scazut cu 29,6% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Cel mai mare declin al investitiilor in publicitate s-a inregistrat in cazul serviciilor financiare, in conditiile in care principalele banci, fonduri de investitii, companii de credit si asigurari si-au redus cheltuielile, potrivit lui Janet L. Robinson, presedinte si chief executive al The Times Company.
Si veniturile din publicitate online au scazut, cu 7,2%, la 78,9 milioane de dolari. Scaderea veniturilor din publicitate online ale companiei a intervenit in pofida unei cresteri de 7,2% a veniturilor About Group, care detine About.com, si a unui declin de 18,5 % a publicitatii digitale atrase de News Media Group.
Compania si-a redus costurile operationale cu 22,4%, la 525,1 milioane de dolari, si si-a redus datoriile la 910 milioane de dolari.