Compania a raportat in primul trimestru al anului o crestere a veniturilor de 41%, fata de perioada similara din 2007.
News Outdoor detine in prezent o cota de circa 11%, pe o piata estimata de Grigorescu la 60 de milioane de euro (valoare bruta) in 2007, care isi va mentine un ritm de crestere pana la 70 milioane de euro in 2008.
Potrivit unui raport dat publicitatii saptamana aceasta, valoarea neta a pietei de OOH (out of home advertising, care include printre altele si indoor-ul) monitorizata de Alfacont, va ajunge in 2008 la 48 milioane de euro, rate cardul fiind estimat la 90 de milioane de euro.
News Outdoor Romania dispune in prezent de peste 3.700 de fete publicitare pe intreg teritoriul tarii, deservind clientii in calitate de furnizor national si avand, in afara de biroul din Bucuresti, un numar de alte noua birouri regionale. In toate birourile sale din Romania, compania are 102 de angajati, fata de 80 in 2007, respectiv 65 de angajati in 2006.
Compania a intrat pe piata locala de outdoor in urma cu trei ani, concurand cu jucatori precum Euromedia (afaceri de 14,3 milioane de euro in 2006) si Beta Cons – ambele controlate in procent de 50% de grupul Epa Media – sau Phoenix Media (agentie cu actionariat local, cu venituri de 1,4 mil euro in 2006).