Spotul este difuzat de posturile TV TVR 1, TVR 2, HallMark, AXN, Discovery, National Geographic si Kanal D, in perioada octombrie 2007 – ianuarie 2008.
Reprezentantii Biofarm nu au oferit detalii in legatura cu investitiile pentru aceasta noua campanie.
Campania Biofarm promoveaza un nou medicament, Bioxtin, destinat remedierii racelii, si a simptomelor de raceala sub sloganul „desfunda nasul instantaneu”.
„A fost interesant sa facem un astfel de proiect hiper minimalist, la care am lucrat numai cu materialul clientului: produsul si textul legal sine qua non. Ne-am inchipuit o situatie reala, anume ce s-ar intampla daca vocea care recita textul legal ar avea nasul infundat?”, a declarat Bogdan Muresanu, senior copywriter Next Advertising.
La realizarea spotului au participat Bogdan Muresanu – senior copywriter, Liviu David – creative director, Wanda Podgurschi si Mara Stoenescu – client service si echipa Biofarm.
Next Advertising este o agentie de publicitate full-service, care ofera servicii de media, productie, merchandising, BTL, PR, consultanta de marketing si creatie. Din mai 2006, Next si-a infiintat propriul departament de creatie, care numara printre clienti nume ca Farmec, UPC, Vodafone (lansarea Smart Modem), Western Union, Greenpeace si düfa DEUTEK.
Infiintata in 1924, Biofarm s-a numarat printre primii producatori romani de medicamente.
Portofoliul actual al companiei numara aproximativ 70 de produse, laboratoare de cercetare, linii de productie moderne si echipa de reprezentanti medicali si de vanzari. Strategia Biofarm vizeaza extinderea pe plan international. In prezent, compania este prezenta in 14 tari.