El va gestiona conturi globale si pan-europene ale agentiei, informeaza presa internationala.
Bell este inca in negocieri cu agentia DDB pentru postul de director de creatie, urmand sa preia functia in decurs de cateva luni.
Acesta va raporta direct lui Michael Bray, presedintele DDB Europa si lui Bob Scarpelli, presedinte si CEO de creatie al agentiei DDB Worldwide cu sediul la New York.
Responsabilitatile de creatie ale agentiei din Londra vor fi impartite intre Nick Bell si Jeremy Craigen, directorul executiv de creatie.
Craigen va fi responsabil de cea mai mare parte a afacerii DDB din Marea Britanie, care include clienti ca Harvey Nichols, Volkswagen si The Financial Times, iar Bell se va ocupa de conturi pan-europene si globale, printre care Unilever, Kraft si Star Alliance.
Bell a fost eliminat din echipa JWT anul trecut, dupa ce agentia s-a confruntat cu un an in care a pierdut conturi.
Inainte de JWT, Bell a lucrat pentru Leo Burnett, unde a creat reclame, care au castigat premii, pentru McDonald’s si Heinz.
Agentia DDB, prezenta si in Romania, face parte din Omnicom, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume, care mai cuprinde, printre altele, retelele TBWA si OMD.
Omnicom este prezent si in Romania prin agentiile Graffiti BBDO, TBWA\Merlin si DDB Bucharest.
JWT, companie internationala de media, cu operatiuni in America Latina, America de Nord, Africa, Asia si zona Pacificului, Europa si zona mediteraneana, este prezenta in Romania prin agentia Scala JWT, care gestioneaza clienti precum Bancpost, Jacobs, Nestle si Pfizer.