Agentiile Nicola Porter Novelli si New Media au fost alese ca parteneri ai Ursus Breweries, dupa colaborarile derulate in 2007, tot pentru brandul Ciucas.
Printre altele, cele doua companii au promovat Montanfest, festival cu traditie organizat anual de Ciucas in zona Brasovului si au realizat proiecte de comunicare interna, evenimente de PR si de relationare cu presa.
„Nicola Porter Novelli si New Media au inteles care sunt valorile de brand. Fiecare proiect pe care l-am derulat anul trecut a avut „ceva” care a exprimat brandul Ciucas. Este si principalul motiv pentru care am decis sa lucram cu aceste agentii pe termen lung”, a explicat Mihai Bonca, brand manager al marcii Ciucas.
Cele doua agentii vor dezvolta in 2008 programe de comunicare de brand si de consolidare a reputatiei Ciucas.
Oficialii Ursus Breweries nu au putut fi contactati pentru a oferi informatii referitoare la valoarea contului de comunicare al marcii Ciucas.
Agentia de PR Nicola Porter Novelli va derula pentru Ciucas proiecte de comunicare interna, evenimente de PR si de relationare cu media, iar agentia „interactive” New Media – proiecte de comunicare online.
Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller plc, este al doilea mare producator de bere de pe piata locala, cu o cota de 24%. Compania, cu sediul central in Bucuresti, detine 4 fabrici de bere in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau, Brasov, si are peste 1.300 de angajati. Marcile Ursus Breweries sunt: Peroni Nastro Azzurro, Ursus, Timisoreana, Ciucas, Stejar si Pilsner Urquell.
Agentiile Nicola Porter Novelli si New Media fac parte din The Group, care include 14 agentii specializate in domeniile media, creatie, relatii publice, cercetare, productie audio-video si dezvoltare de continut media.
Din The Group mai fac parte agentiile Media Investment, Brandstalk,Events&Production, BT Production, House of Media, Touch Communication, Innovaty, PosterCom, Q research, My Media, The Media Partnership si Navidoo.