NielsenConnect reprezinta o baza de date ce cuprinde informatii referitoare la impactul diverselor canale media si strategii de marketing: ratinguri TV, radio si outdoor, precum si statistici referitoare la publicitatea video si la cea care se desfasoara in interiorul magazinelor.
NielsenConnect ofera informatii pe sase segmente diferite. Astfel, NielsenCombine ofera informatii utile pentru intelegerea comportamentului si atitudinii consumatorului, in timp ce NielsenConnections evalueaza activitatea consumatorilor dupa rata de utilizare a produsului, prin integrarea informatiilor din mai multe baze de date.
NielsenHealth este serviciul care permite o mai buna intelegere a atitudinii si comportamentului pacientilor si medicilor in ipostaza de consumatori. NielsenTrend, care va fi lansat in 2008, va oferi date despre tendintele globale, atitudinea si comportamentul consumatorului.
NielsenLinx este un serviciu care va ajuta responsabilii de marketing, retailerii, media si agentiile de publicitate sa organizeze si sa administreze date despre branduri, locatii si canale media, iar Nielsen In-Store va oferi informatii cu privire la impactul strategiilor de marketing folosite in interiorul magazinelor.
Nielsen Media Research, detinuta de Nielsen Company, este o companie americana care se ocupa cu masurarea audientelor si ofera informatii de advertising. Nielsen Media Research International activeaza in peste 40 tari din intreaga lume.